Menu

ADATLAH.. apabila sesuatu ‘topik’ sedang hangat diperkatakan maka satu demi satu isu mengenainya timbul. Tidak terkecuali soal kemasukan pendatang dari Bangladesh yang mendapat krititkan ramai hinggakan pelaksanaannya dibekukan dahulu.

Pada masa sama, semakin ramai pula Bangla didapati ‘buat perangai’ sejak akhir-akhir ini membuatkan cadangan menolak lebih ramai pekerja dari negara berkenaan kian mendapat sokongan. 


Baca juga: 

Selepas kes Bangla kacau isteri orang dan rogol remaja 13 tahun dalam tandas kafe siber, kini tersebar kisah Bangla ditahan sedang selingkuh dengan bini orang di Rahang, Seremban, Negeri Sembilan.

Bersama cerita ini dikepilkan gambar Bangla tersebut yang diikat tangannya bersama wanita tempatan yang menjadi kekasih gelapnya.




Kisah ini dipercayai tersebar kepada umum selepas seseorang yang turut terlibat menangkap pasangan ini memuatnaik gambar mereka beserta keterangan gambar di laman sosial Facebook.


Baca juga: 

Puncanya, si wanita dikatakan kerap membenarkan lelaki Bangla ini masuk ke dalam rumahnya ketika si suami tidak ada.

Ini membuatkan jiran-jiran berasa curiga dan akhirnya mengambil keputusan untuk menghendap dan menangkap mereka kerana berkhalwat.

sumber:  – MYNEWSHUB.CC

Aakj: isteri orang juga salah, bukan bangla saja yang bersalah....


 
Top