.... Jenaka Pembunuhan Mahathir Terdedah | AAKJ



Vista Jet menafikan cerita bahawa jet persendirian Tun Dr Mahathir Mohamad disabotaj dalam cubaan untuk membunuhnya.
Pada 6hb April 2018, Mahathir berkata ada plot untuk membunuhnya. Hari ini, dia mendakwa ‘mereka’ sabotaj jet persendiriannya yang sepatutnya terbang ke Langkawi di mana dia akan memfailkan kertas pencalonannya dalam cubaan untuk mendapat simpati.

Ini mengingatkan tuduhan Anwar Ibrahim pada tahun 1998 dan 2008 bahawa kerajaan Malaysia cuba membunuhnya. Pada tahun 1998, isteri Anwar, Dr Wan Azizah Wan Ismail, memberitahu mahkamah bahawa Anwar telah diracun dengan arsenik. Pada tahun 2008, Anwar berlari ke Kedutaan Turki untuk mendapatkan perlindungan, dengan mengatakan ada plot pembunuhan terhadapnya.
Mahathir tidak mampu untuk kehilangan Langkawi, jadi dia cuba memenangi undi simpati dengan cerita pembunuhan dan akan berbohong, menipu dan menyogok jika perlu untuk menang
Mahathir seolah-olah telah meniru daripada buku panduan Anwar. Apabila Anwar berkata dia telah diracun dengan arsenik, Mahathir mengejeknya dan berkata anda boleh mendapatkan arsenik daripada makan udang karang maka mungkin Anwar makan terlalu banyak makan udang karang di Penjara Sungai Buloh. Sekarang giliran Mahathir untuk menghadapi cemuhan yang sama..
Mahathir sangat terdesak untuk memenangi kerusi Langkawi pada pilihan raya umum pada 9 Mei 2018. Ini sepatutnya menjadi kerusi paling selamat di Malaysia untuknya dan jika dia kehilangan Langkawi, dia akan tamat. Oleh itu, Mahathir akan mengambil apa sahaja untuk menang – malah berbohong, menipu dan menyogok jika perlu. Mahathir bersedia untuk membeli undi dengan menyuap setiap pengundi RM1,000 jika perlu. Dan semua itu akan berjumlah RM20 juta untuk membeli undi yang mencukupi untuk menang, jumlah itu tidak seberapa untuk menyelamatkan kehilangan air muka dan banyak lagi.
 PENAFIAN : Artikel pendedahan ini adalah diambil sepenuhnya dari laman blog Malaysia Today dengan tajuk asal Mahathir’s Assassination Hoax Exposed. Segala isi kandungan ini adalah dari penulis blog berkenaan dan pihak pru14.tv mungkin tidak bermaksud sedemikian. Pihak pru14.tv berharap pihak yang dituduh/diceritakan dalam artikel ini tampil membuat penafian jika ini merupakan fitnah dari pihak tak bertanggungjawab keatas dirinya, atau sebaliknya. Terima kasih.

Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

    Note: only a member of this blog may post a comment.

     
    Top