.... Pakatan Ali Baba Sangat Mengecewakan Kit Siang | AAKJ



Jadi mengapa Kit Siang sangat marah? Hari ini, Superman Hew mengesahkan apa yang dinafikan Kit Siang semalam. Ini adalah masalah sebenar Kit Siang. Dia suka menafikan dan membuat terlalu banyak kenyataan yang menjadikan keadaan lebih buruk. Kit Siang perlu belajar untuk kurang bercakap. Dia bangga memberitahu kita bahawa dia telah bercakap 10 juta patah perkataan sejak kerjaya politiknya bermula lebih dari 50 tahun yang lalu. Tetapi dengan hanya kesilapan sepuluh patah perkataan dalam 10 juta maka ia merosakkan segalanya. Dan hari ini Superman Hew pada dasarnya menyebut Kit Siang pembohong. Tak malu ke Kit Siang?
Lim Kit Siang fikir dia pandai. Kit Siang mahu melakukan apa yang disebut orang Melayu ‘baling batu sembunyi tangan’. Dia mahu menjadi kuasa di belakang takhta tetapi tidak dilihat duduk di atas takhta. Kit Siang tidak perlu dilihat sebagai mengetuai Pakatan Harapan kerana sekiranya mereka memenangi pilihan raya akan datang yang bermakna DAP akan memiliki 55 daripada 125 kerusi. Dan dengan 55 kerusi untuk DAP dan 60 dikongsi oleh tiga parti lain, itu bermakna DAP adalah raja dan akan membuat keputusan.

Pakatan Harapan tidak dipanggil Pakatan Harapan yang dipimpin oleh DAP untuk hanya sekadar panggilan. Ianya adalah DAP yang memutuskan untuk menutup Pakatan Rakyat pada bulan Jun 2015 dan mengumumkan kepada dunia bahawa “Pakatan Rakyat tidak lagi wujud”. DAP yang mengumumkan kepada dunia pada bulan September 2015 bahawa Pakatan Harapan kini dibentuk untuk menggantikan Pakatan Rakyat dan PAS bukan lagi sebahagian daripada gabungan parti pembangkang. DAP yang mengumumkan kepada dunia bahawa PAN adalah parti Islam Pakatan baru dalam gabungan parti pembangkang.



Kit Siang cuba menampakkan bahawa Melayu yang mengawal Pakatan Harapan dan bukannya cina


Dahulu, DAP mengutuk Duli Yang Maha Mulia Sultan Selangor dan menuduh Duli Yang Maha Mulia melanggar Perlembagaan dengan mengganggu urusan politik apabila DYMM tidak bersetuju dengan cadangan DAP bahawa Dr Wan Azizah Wan Ismail menggantikan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor.

Malah DAP juga yang mengutuk Presiden PAS, Abdul Hadi Awang, kerana membawa usul persendirian Rang Undang-undang Syariah Pindaan atau RUU355 ke Parlimen dan mendakwa ia sebenarnya adalah Rang Undang-undang Hudud dan dengan niat ianya juga tertakluk kepada orang bukan Islam terhadap undang-undang Islam. Malah, PKR dan PAN tidak berani mengeluarkan satu patah perkataan pun walau mereka tahu bahawa Kit Siang berbohong dan Syariah bukanlah Hudud dan ianya sudah lama sebelum British datang ke Tanah Melayu.



DAP mengutuk Duli Yang Maha Mulia Sultan Selangor kerana tidak bersetuju dengan cadangan DAP bahawa Dr Wan Azizah Wan Ismail menggantikan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor

Perhatikan empat tahun terakhir sejak langkah untuk memecat Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim mula diperkenalkan dan anda dapat melihat bahawa Lim Kit Siang dan DAP telah melakukan semua kenyataan dan membuat semua pengumuman. Kebanyakan ahli PKR dan PAN hanya diam dan tidak mengatakan apa-apa kerana mereka tahu bahawa untuk bersetuju dengan Kit Siang akan bunuh diri dan sekiranya tidak bersetuju juga seperti bunuh diri. Jadi mereka hanya menutup mulut mereka dan biarkan Kit Siang dan DAP melakukan semua kenyataan.

Kit Siang tahu bahawa dia telah melampaui batas dan dakwaan bahawa Pakatan Harapan adalah Pakatan Harapan yang dipimpin oleh DAP akan kekal seperti itu kerana dia dan DAP yang membuat semua keputusan dan melakukan semua kenyataan dan pengumuman. Jadi sekarang dia perlu mengurangkan peranannya dan DAP dan tidak membuatnya terlalu nampak bahawa dia dan DAP yang membuat keputusan.



Kit Siang cuba nampakkan Pakatan Harapan adalah Melayu dan sebaliknya menjadikannya seperti Ali Baba


Dan itulah sebabnya dalam barisan kepimpinan Pakatan Harapan baru-baru ini, beliau menyembunyikan peranannya untuk menjadikannya kelihatan seperti orang Melayu dan bukannya orang Cina yang mengetuai pakatan pembangkang. Dan dia cuba menipu rakyat Malaysia dengan mengelirukan bahawa siapa dari ketiga-tiga mereka adalah pemimpin sebenar atau sama ada Pakatan Harapan diketuai oleh tiga orang pada masa yang sama. Maka yang mana dari ketiga orang Melayu – Pengerusi, Presiden dan Ketua Umum – sebenarnya berkuasa?

Tetapi langkah ‘bijak’ Kit Siang ini semakin lebih teruk membingungkan dan memakan sendiri kerana sekarang bukan dipanggil Pakatan Harapan yang dipimpin DAP tetapi dipanggil Pakatan Ali Baba. Dan ini telah mengecewakan Kit Siang, seperti yang anda lihat dalam video semalam di bawah.



Tetapi Pakatan Ali Baba ini telah disahkan oleh Superman Hew Kuan Yau. Jadi mengapa Kit Siang kecewa? Inilah yang Superman Hew kata:



Untuk menjadikan tugas kita lebih baik, kita mesti terlebih dahulu menajamkan senjata kita.

Untuk membunuh Umno, di kawasan pedalaman, Mahathir adalah salah satu senjata paling tajam!

Ingatlah, Mahathir adalah “senjata rakyat nombor satu” dan Najib adalah “musuh rakyat nombor satu”.

Mereka yang membenci Mahathir adalah orang yang bodoh dan tidak tahu apa misi kita.

Menggunakan “Umno Lama” untuk membunuh UMNO sekarang adalah strategi tahap tertinggi Pakatan.



Superman Hew mendedahkan bahawa Mahathir adalah senjata rahsia DAP dan alat yang digunakan untuk UMNO bunuh UMNO

Jadi mengapa Kit Siang sangat marah? Hari ini, Superman Hew mengesahkan apa yang dinafikan Kit Siang semalam. Dan ini adalah masalah dengan Kit Siang. Dia suka menafikan dan membuat terlalu banyak kenyataan yang menjadikan keadaan lebih buruk. Kit Siang perlu belajar untuk kurang bercakap. Dia bangga memberitahu kita bahawa dia telah bercakap 10 juta patah perkataan sejak kerjaya politiknya bermula lebih dari 50 tahun yang lalu. Tetapi yang diperlukan adalah kesilapan pada sepuluh patah perkataan dalam 10 juta untuk merosakkan segalanya. Dan hari ini Superman Hew pada dasarnya menyebut Kit Siang pembohong. Tak malu ke Kit Siang?

Malaysia Today

















PENAFIAN : Artikel pendedahan ini adalah diambil sepenuhnya dari laman blog Malaysia Today dengan tajuk asal Pakatan Ali Baba Is Hurting Kit Siang Bad. Segala isi kandungan ini adalah dari penulis blog berkenaan dan pihak azmykelanajaya.com mungkin tidak bermaksud sedemikian. Pihak azmykelanajaya.com berharap pihak yang dituduh/diceritakan dalam artikel ini tampil membuat penafian jika ini merupakan fitnah dari pihak tak bertanggungjawab keatas dirinya, atau sebaliknya. Terima kasih.

Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

     
    Top