.... Mukhriz Sibuk Jadi Pak Lebai, Anak Sibuk Di Majlis 'Malam Terakhir Perawan' | AAKJ



Kita manusia adalah makhluk yang Allah jadikan begitu lemah. Sejak dilahirkan lagi Allah tunjukkan kepada kita betapa lemahnya manusia ini.

Anak ayam bila keluar dari sarang telurnya terus boleh berjalan, begitu juga anak haiwan yang lain - Allah nak tunjukkan betapa manusia ini begitu lemah sifat ciptaannya.


Namun manusia hanya lemah dari sifat fizikalnya sahaja bila Allah nobatkan kedudukan manusia adalah yang paling mulia berbanding dengan ciptaanNya yang lain. Allah jadikan manusia sebaik-baik kejadian.

Allah swt lantik manusia sebagai PesuruhNya dan manusia selepas Nabi terakhir yang dihantarNya sebagai khalifah penyambung tugasan Nabi saw. Allah kekalkan al Quran dan Hadis sebagai panduan bagaimana untuk manusia hidup selepas ketiadaan Nabi saw, Nabi yang terakhir.

Dan sememangnya akan wujud manusia yang menggunakan agama secara terang-terangan untuk kepentingan peribadi. Menggunakan agama Allah ini untuk mencipta kuasa. Tanpa ada sedikit pun rasa malu - mereka terus berlakon.

Manusia sebegini wujud sejak zaman Nabi Adam a.s hinggalah ketika hayatnya Nabi saw.

Tidak perlu terkejut dengan kehadiran atau dengan wujudnya manusia sebegini. Allah swt jadikan mereka sebagai panduan agar kita menghindari manusia yang hipokrit ini.

Bukan berniat untuk dedahkan aib seseorang namun kerana beliau ingin menjadikan agama sebagai cagaran untuk menjadi pemimpin maka perlu didedahkan sikap hipokrit melampau ini.

Balik kampung berjubah berserban - balik kampung di London, 'bertelanjang'!!

Sedarlah, jangan gadai agama hanya kerana politik songsang dan jauhilah manusia yang amalkan politik haiwan.

Semoga Allah kekalkan hidayah dan memandu kita ke jalan yang benar.

Mungkin gambar di atas adalah gambar ketika beliau menjadi MB Kedah namun selepas tidak lagi bersama Kerajaan BN, jubah dibuang begitu sahaja? Sedangkan anaknya kekal sama cara hidupnya.



Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

    1. Penulis ni pun babi berupakan manusia. Kaki pelacur kaki minum, berapa banyak betina dan bini org kau sental. Jangan perasan bagus la babi. Tunggu gambar kau keluar.

      ReplyDelete
    2. Nak kata org ... ko nampak ka apa dia buat ... lebih baik jadi kapir dari jadi islam

      ReplyDelete
    3. Cerita AAKJ nak cabul gadis di hotel kat kelantan x nak tulis ke?

      ReplyDelete

     
    Top