.... Rafizi Bertaubatlah... | AAKJ







Sewajarnya Rafizi Ramli memanjatkan syukur kepada Ilahi dan merenung kelemahan diri setelah Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang meminta Naib Presiden PKR itu bertaubat kerana menabur fitnah terhadap Pas.

Belum pernah lagi Abdul Hadi memberi komen terhadap Rafizi yang terkenal dengan pelbagai jolokan yang kurang molek didengar.

Rafizi patut bersyukur kerana Presiden Pas itu berhati luhur memaafkannya setelah menu­duh Pas menerima rasuah RM90 juta daripada 1MDB.

“Kita anggap dia (Rafizi) jahil, tidak tahu dosa pahala,” kata Abdul Hadi dua hari lalu.

Kalau Rafizi telah menjelaskan kerana Allah dia terdorong mendedahkan dakwaan-dak­wa­an rasuah selama ini, baguslah.

Tetapi perlakuan Rafizi tidak pula mencerminkan seperti mana ungkapannya. Hampas belaka. Tidak pernah menyesal.

Putar belit dan main wayang se­nantiasa. Tetapi malang sekali, putar belit itu ‘melekat’ bagaikan gam dalam fikiran sebilangan orang. ‘Damage has been done’.

Jika dipulangkan kembali paku buah keras, mampu pula dia ‘pu­sing’ balik 360 darjah terhadap para pengkritiknya.

Kalau lihat senarai dalam ruangan ini, sudah lima kali Rafizi berurusan di mahkamah.

Masih nak lagikah senarai keenam, ketujuh dan seterus­nya dengan berbohong lagi.

Rafizi oh! Rafizi. Tak serik-serik kamu.

-UM

Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

    1. Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami di saat kesusahan dengan menanggun 9 anak,kami berprofesi penjual ikan di pasar hutang saya menunpuk di mana-mana sempat terpikir untuk jadikan anak bekerja tki karna keadaan begitu mendesak tapi salah satu anak saya melihat adanya program pesugihan dana gaib tanpa tumbal kami lansung kuatkan niat,Awalnya suami saya meragukan program ini dan melarang untuk mencobanya tapi dari yg saya lihat program ini bergransi hukum,Saya pun tetap menjelaskan suami sampai dia ikut yakin dan alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan bantuan aki melalui dana gaib tanpa tumbal,Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
      hubungi Ki Witjaksono di:O852-2223-1459
      supaya lebih jelas
      silahkan klik-> PESUGIHAN TANPA TUMBAL

      ReplyDelete

     
    Top