.... Adilkah Siti Hasmah Terhadap Anak Angkatnya? | AAKJ



Sudah lama pertanyaan ini bersarang di kepala. Begitu lama ianya menimbulkan persoalan kepada masyarakat negara hingga ke hari ini.

Kekayaan tidak setara anak kandung
Jelas apa yang rakyat tonton adalah anak-anak angkat Mahathir yang bukannya 'asli Malaysia' tidak tersenarai langsung sebagai individu yang terkaya di negara ini seperti anak-anak kandung Mahathir yang lain. Paling kurang pun dijadikan kaya oleh Mahathir dan Siti Hasmah.

Mereka hanya hidup biasa-biasa dan tidak memiliki saham di dalam ratusan syarikat ternama seperti anak-anak kandung Mahathir yang lain. (Betulkan Aakj sekiranya isu pemilikan saham dalam syarikat ternama oleh anak Mahathir itu tidak betul)

Mahathir gagal didik mereka

Bukan satu rahsia apabila terdedah bagaimana anak-anak angkat Mahathir dan Siti Hasmah ini hidup seperti manusia yang tidak 'normal' dalam ertikata hidup sebagai seorang penganut agama Islam. Tidak pernah ada penafian samada dari Mahathir atau Siti Hasmah sendiri.

Siti Hasmah yang habiskan masa bersama mereka sejak diambil sebagai anak angkat hinggalah mereka dewasa.

Atau masyarakat tidak dimaklumkan bahawa pengambilan anak angkat tersebut hanya gimik politik simpati cara Mahathir dan Siti Hasmah di saat nama Mahathir mula merudum ketika menjadi Perdana Menteri? Wayang opera ini mungkin dapat menarik simpati rakyat?

Namun strategi menarik simpati oleh Mahathir dan Siti Hasmah silap, anak yang diambil katanya bukan 'ori Tanah Melayu'. Betulkah?

Menurut sumber, ada yang hidup menagih arak dan ada yang hidup menagih cinta sejenis. Hanya Mahathir dan Siti Hasmah sahaja yang mampu jawab.

Kesian mereka. Baca siapakah anak-anak angkat tersebut di SINI.

Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

     
    Top