.... Video Dyana Mabuk "Arak Berahi"? | AAKJ



Samada individu di dalam video tersebut mirip Dyana Sofea dan YB DAP, Zairil, itu perlu penjelasan mereka berdua dan semestinya mereka akan nafikan walau apa juga keadaan sekali pin.

Isu alasan mirip ini bukan pertama kali. Anda ingat video yang dikatakan Anwar berzina melanggan pelacur dari China, itu pun disanggah oleh Anwar dengan alasan mirip walaupun sehingga berita ini ditulis, Anwar atau Wan Azizah mahu pun ahli keluarga mereka gagal menunjukkan di mana jam omega Anwar yang tertinggal semasa berzina dengan pelacur tersebut,

Sama juga dengan alasan yang diberikan oleh YB Jamban. Itu mirip saya dan bukannya saya.


Tidak mengapa. Tinggalkan sahaja alasan yang diberikan dan rakyat Malaysia bijak menganalisa dan 'menghukum' mereka yang cuba memperbodohkan rakyat ini.

Kalau air mani yang berada di dalam dubur mangsa yang diliwatnya pun dia tidak mengaku, apatah lagi isu yang dianggap remeh di mata mereka. Ya, bila terkena batang hidung, kena setepek atas muka, semuanya jadi "isu peribadi" dan tidak perlu dibesarkan.

Cuba kalau ini video mirip pemimpin UMNO BN. KL bakal dibanjiri peserta lembu demostrasi untuk memaksa letak jawatan.

Ada netizen yang nakal, mendakwa kasut wanita di dalam video di bawah ini sama dengan yang dipakai oleh Dyana di dalam poster yang sedang tular di medium facebook tersebut.

Tengok kepada gaya tarian berahi, macam dah mabuk ketum.





Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

     
    Top