.... Siapa Guna 'Aset MARA' Untuk Kepentingan Peribadi? | AAKJ



Dakwaan dari status pemilik facebook bernama Aizley Shahar perlu mendapat perhatian yang sewajarnya dari pihak yang berkaitan:

Cuba teka gambo siapa dan anak dan menantu siapa aku buat presentation kat Bilik Mesyuarat MARA... kami bagi 50,000.00 sebagai ganjaran ! Tapi Rupiah laaa😆

Kami ingat kami buat presentasi ke MARA tapi bukan, ke yayasan dia sebenarnya, kami tak tahu yg hadir tu anak dan menantu kau, ingatkan pegawai MARA... salah guna kuasa betul.... lain kali, jangan pakai bilik mesyuarat MARA sebab itu MARA punyer.... kalau nak kami buat presentasi kepada Yayasan Cabuk kau tu, buat la kat pejabat cabuk yayasan kau...

Bila buat mcm ni, memberi persepsi yg kami buat presentasi ke MARA... Tipah Tertipu, Tipah Tertipu... habih kami buka rahsia kami yang kami akan dapat grant yg lepas tu kau sailang, bagi kat anak hingus kau, ke yayasan kepunyaan kau... kau memang pemimpin sial.. kami ni nak bagi anak bini makan jer... tak besar mana pun, nak sebut pun malu, malu sebab sikit sangat... itu pun kau nak sailang.. bukan nak beli kereta mahal, bukan nak beli jam tangan sampai beratus ribu...tapi nak bagi anak bini makan dan tempat berteduh...

#SPRM #PDRMsia #MARA




Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

     
    Top