.... Semak Adakah Anda Penerima Dekoder Percuma MYTV | AAKJ



Unit Dekoder Percuma MYTV Basic sudah mula diedarkan di seluruh negara secara berperingkat-peringkat bermula dengan Pantai Timur dan sekarang di Kedah dan Perak. 

Akan memasuki negeri-negeri lain tidak lama lagi. 

Ia diberikan percuma kepada 2 juta penerima terbawah dalam senarai BR1M. Semak sama ada anda / ibu bapa / saudara / rakan anda salah seorang penerima terpilih di www.mytvbroadcasting.my. 

Tonton video ini http://bit.ly/2jJZHHn untuk ketahui kelebihan dan manfaat dekoder MYTV.

Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

    1. Tadi check status penerima tapi hampa..

      ReplyDelete
    2. Sy chek doh..nama saya dpt dekoder mytv..tp sampai sekarang x dapat2..apa kes ni.

      ReplyDelete
    3. Saya dah cek..terpilih jugak utk ibu saya.tp x dpt jugak pun.mcm mna nak tahu bila akan di poskan

      ReplyDelete
    4. Nama tak terpilih. Saya penerima br1m, Macam mana dapat dekoder tsb?

      ReplyDelete

     
    Top