.... Semak Adakah Anda Penerima Dekoder Percuma MYTV | AAKJ



Unit Dekoder Percuma MYTV Basic sudah mula diedarkan di seluruh negara secara berperingkat-peringkat bermula dengan Pantai Timur dan sekarang di Kedah dan Perak. 

Akan memasuki negeri-negeri lain tidak lama lagi. 

Ia diberikan percuma kepada 2 juta penerima terbawah dalam senarai BR1M. Semak sama ada anda / ibu bapa / saudara / rakan anda salah seorang penerima terpilih di www.mytvbroadcasting.my. 

Tonton video ini http://bit.ly/2jJZHHn untuk ketahui kelebihan dan manfaat dekoder MYTV.

Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

    1. Tadi check status penerima tapi hampa..

      ReplyDelete
    2. Sy chek doh..nama saya dpt dekoder mytv..tp sampai sekarang x dapat2..apa kes ni.

      ReplyDelete
    3. Saya dah cek..terpilih jugak utk ibu saya.tp x dpt jugak pun.mcm mna nak tahu bila akan di poskan

      ReplyDelete
    4. Nama tak terpilih. Saya penerima br1m, Macam mana dapat dekoder tsb?

      ReplyDelete
    5. Sy dh cek..bpa sy terpilih..mcmna mw tau bila brg akan diposkan..

      ReplyDelete
    6. Saya day cek.. Terpilih.. Tp tak sampai pun... Bila sampai? Mcam mana nak tau brg ni dipos?

      ReplyDelete
    7. Bukan semua penerima BR1M dpt mytv ke

      ReplyDelete
    8. Dah check. Terpilih dapat. Tapi tak sampai sampai lagi pun.

      ReplyDelete
    9. Sy trpilih dapat mytv secara percuma dari 2016 lgi,tapi sampai sekarang sy belum dapat lagi..

      ReplyDelete

     
    Top