Nampak gaya perang antara Datuk Seri Jamal yunos dan Datuk Siti Nurhaliza bukan hanya antara mereka berdua sahaja. Antara penyokong keduanya juga kelihatan sudah masuk bab bongkar membongkar.

Terbaru dari netizen yang pro Jamal mula menyindir atau mungkin satu pembongkaran tentang aktiviti buruk yang dilakukan oleh adik beradik penyanyi tersohor negara ini.

Sebelum ini, dikatakan skandal percintaan Siti didedahkan di SINI.

Benarkah dakwaan yang dinyatakan oleh warga net ini? Atau ini mereka tujukan kepada 'Siti' yang lain? Tetapi kalau dilihat kepada komen dari status ini ianya seperti merujuk kepada ahli keluarga Siti Nurhaliza. Nama-nama yang tertera di ruang komen itu sama dengan nama adik beradik Siti dan lokasi yang tersebut adalah kasino eksklusif untuk yang ada 'membership' sahaja.

Diharap Siti dapat tampil perjelaskan tentang isu-isu sebegini supaya rakyat Malaysia mendapat penjelasan yang sebenarnya.



Perang antara Jamal dan Siti:
SUSULAN ‘kritikan’ Datuk Siti Nurhaliza terhadap isu dirinya bertuala di hadapan Pejabat Setiausaha Kerajaan Selangor (SUK) baru-baru ini, Datuk Jamal Yunos seterusnya ‘membalas’ serangan dengan menyindir penyanyi kesayangan ramai itu.

Menulis pesanan di aplikasi WhatsApp, Jamal memetik Free Malaysia Today berkata, “Pesanan saya kepada Siti, jaga air sendiri yang tidak berapa subur itu atau cari air lain.”

Siti sebelum ini memuat naik gambar di laman Instagram mengenai tindakan Jamal yang hadir ke SUK hanya dengan bertuala bagi membantah masalah gangguan air di negeri tersebut.

Namun begitu, Siti dilihat cukup tenang dan enggan melayani karenah Jamal apabila membalas sindiran itu sebagai membalas twit yang dikepilkan peminatnya dengan berkata, “Takpe dik, biarkan mereka. Kata-kata orang macam ni tak memberi kesan pada saya sebab saya tahu mereka cakap tak guna otak yang Allah SWT kurniakan.”



Bagus pendekatan yang diambil oleh Siti, usah dilayan provokasi murahan yang sengaja diciptakan bagi mencetuskan sensasi di kalangan masyarakat.

Semoga Siti terus sukses dengan kerjayanya dan boo layan isu-isu ‘remeh’ yang tidak memberi manfaat buat dirinya.




Post a Comment Blogger

 
Top