Blog pro pakatan nampaknya sudah mengesahkan bahawa Mahathir yang juga Pengerusi Parti PPBM sudah melihat sendiri 'video Anina'.

Bagaimana pula dengan Muhyiddin? Mahathir tidak baca SD yang dibuat oleh suami Nika Gee?

Sumber:

Menurut seorang ahli jawatankuasa tertinggi Bersatu, pemecatan bekas Ketua Srikandi parti tersebut, Anina Saauddin dari jawatan tersebut, adalah wajar atas skandal seks yang dipalitkan ke atasnya.

Ini kerana hasil siasatan menyeluruh yang dijalankan, termasuk oleh Pengerusi parti itu sendiri, Tun Mahathir Mohammad, jelas menunjukkan penglibatan Anina dalam video berkenaan.

Mungkin ada persoalan sama ada klimaks 4 kali atau tidak seperti yang heboh diperbincangkan sebelum ini, tapi yang penting menurutnya, kejadian itu berlaku, dirakam dan ia sedang disebarkan sehingga menjejaskan intergriti parti tersebut.

Tun Mahathir sendiri katanya, telah mengambil inisiatif menyiasat sendiri dakwaan tersebut dan beliau dikatakan berpuas hati – setelah menyaksikan video tersebut sendiri, bahawa Anina terlibat dalam kontroversi tersebut katanya.

Lagipun ini bukan kali pertama Tun Mahathir terlibat dalam isu sebegini. Beliau berpengalaman luas termasuk ketika bekas Timbalannya dalam kerajaan ketika menjadi Perdana Menteri dulu, terlibat dengan kegiatan tidak bermoral iaitu homoseksual dan seks dengan isteri orang.

Maka itu menurutnya lagi, semua ahli Bersatu harus menerima keputusan ini dengan tenang kerana Tun Mahathir sendiri terlibat dalam siasatan kes ini. Tun Mahathir adalah manusia sempurna yang tidak pernah berbuat silap dalam hidupnya.

Kalau ada pun kesilapan itu, ia terlalu kecil dan beliau tidak kisah mengakuinya serta meminta maaf.



Penafian: azmykelanajaya.com tidak bertanggung jawab ke atas mana-mana artikel yang diambil dari sumber asal. Pihak yang terbabit perlu tampil bersihkan dakwaan.


Post a Comment Blogger

 
Top