.... Tiba-Tiba Anwar Tidak Lakukan Jenayah Liwat? | AAKJ



Modus Operandi Amerika terhadap negara-negara yang mereka fikir boleh dikawal atau dengan kata lain akan menjadi barua dan balaci mereka sepanjang hayat ialah dengan menimbulkan kacau bilau melalui propaganda media.

Mula-mula menimbulkan persepsi buruk terhadap kerajaan negara terbabit supaya rakyat jadi panik dan mula memberontak secara fizikal, berdemo di jalanraya sebagai contoh.

Selepas itu mereka akan masuk campur bila sudah jelas nampak kerajaan negara tersebut tidak mampu mengawal tindakan rakyat yg semakin agresif. Ataupun mereka sendiri yang merancang mengacau bilau keadaan negara yang menjadi mangsa mereka.

Bayangkan Iraq mereka kata pada mulanya ada kilang buat bom pemusnah dunia. Bila negara tersebut dah hancur dikerjakan, mereka dengan mudah mengeluarkan kenyataan tidak menemui pun kilang yang didakwa, mereka kata pula.."akan ada"..maka musnahkan negara dan tukar kerajaan lebih awal adalah jalan yang terbaik.

Kini di negara kita pula, melalui media WSJ mereka cuba doktrinkan betapa teruknya kerajaan BN dgn menggunakan isu 1MDB. Tidak cukup dengan itu mereka gunakan juga DOJ supaya nampak ada "fakta sokongan" walaupun DOJ terpaksa batalkan pula arahan sita harta milik Red Granite.

Dan terbaru dari Amerika, seorang peguam negro yang entah dari mana tiba mengaku ada bukti kukuh bahawa Anwar tidak bersalah merogol atau meliwat pekerjanya sendiri.

Kenyataan peguam negro Amerika tersebut dalam keadaan tertekan itu dilihat cuba perlekehkan undang-undang negara dan dia seolah memadamkan perjalanan perbicaraan tersebut yang mengambil masa lebih kurang 5 tahun dengan pelbagai alasan penangguhan. Di mana negro ini berada di saat itu?

Kronologi kes Anwar melakukan jenayah liwat, klik di SINI

Semua ini tidak akan berlaku sekiranya barua dan broker dalam negara tidak memberikan kerjasama.

Entah apa perjanjian sulit atau perjanjian syaitan yang mereka buat dengan pihak Amerika. Apakah kerana mereka tahu dan yakin bahawa Presiden baru Amerika ini bakal menjadi "tuan" mereka?

Dapatkah masa diputarkan kembali untuk menghidupkan Saddam Hussein, Muamar Gaddafi dan pemimpin Islam yang mati percuma hasil dari taktik kotor ini? "Perbicaraan" Saddam hanya mengambil masa tidak sampai sebulan. Anwar mendapat masa yang lebih dari cukup untuk membuktikan bahawa beliau tidak bersalah.

Anda perasaan tak negara yang menjadi mangsa adalah negara yang ada 'sesuatu' berharga sebagai cagaran untuk mereka terus tampung ekonomi mereka yang semakin tenat. Amerika bukan membantu percuma dan pembangkang Malaysia tahu akan hal ini.

Apakah kenyataan peguam negro, Kimberly Motley tersebut berbaur dedak atau/dan bertujuan membersihkan Anwar supaya beliau berpeluang untuk bertanding di pilihanraya umum ke 14 akan datang?

Barua dan broker Anwar dikatakan menggeletek kononnya inilah harapan 'dewa politik' mereka kembali mengisi periuk dedak mereka yang hampir kering sepanjang masa Anwar menghuni penjara Sungai Buluh.

Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

    1. Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami di saat kesusahan dengan menanggun 9 anak,kami berprofesi penjual ikan di pasar hutang saya menunpuk di mana-mana sempat terpikir untuk jadikan anak bekerja tki karna keadaan begitu mendesak tapi salah satu anak saya melihat adanya program pesugihan dana gaib tanpa tumbal kami lansung kuatkan niat,Awalnya suami saya meragukan program ini dan melarang untuk mencobanya tapi dari yg saya lihat program ini bergransi hukum,Saya pun tetap menjelaskan suami sampai dia ikut yakin dan alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan bantuan aki melalui dana gaib tanpa tumbal,Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
      hubungi Ki Witjaksono di:O852-2223-1459
      supaya lebih jelas
      silahkan klik-> PESUGIHAN TANPA TUMBAL

      ReplyDelete

     
    Top