.... #PRNSarawak: Mak Nyah Akan Dedahkan Hubungan Intimnya Dengan Calon Pembangkang | AAKJ



Memang tiada yang sempurna untuk menjadi pemimpin kecuali Nabi dan Rasul yang Allah swt pilih namun kalau dah terang-terang kaki botol tunggang langgang dan paling jijik punyai hubingan songsang sesama jenis gender, apakah anda pilih beliau jadi calon untuk memimpin rakyat?!

Apakah cukup kita memberi alasan taksub kononnya itu masalah peribadi beliau dan ianya bukan isu atau kriteria untuk menjadi contoh kepada yang dipimpin? Sanggupkah kita dek kerana taksub maka kita gadaikan maruah kita sebagai manusia normal kalau tidak ingin bersandarkan agama sekali pun?

Bukalah mana-mana kitab samada Al-Quran, Bible dan Vedas Hindu sekali pun, apakah normal manusia yang sengaja minum alkohol yang mampu hilangkan akal waras dan perhubungan sesama sejenis itu juga hubungan batin yang normal?

Sanggupkah kita berimamkan manusia yang hanya berkelakuan wali ketika di pentas ceramah politik dan turun sahaja dari pentas terus mabuk dan gendong pondan?

Itulah yang sedang hangat diperkatakan di Pilihanraya Negeri Sarawak ke 11 kali ini. 
"Dolok nengar pemimpin PKR tok meliwat pekerjanya, kinektok macam 'gay' jak," ("Dulu pemimpin PKR meliwat pekerjanya sendiri kini dengar dengar ada calon yang nalurinya songsang")
Berita hubungan songsang ini sudah mula viral di laman sosial dan ramai yang katanya boleh mengagak siapakah calon dari pembangkang tersebut. Malah mengejutkan, si Nyah yang dikenali sebagai "Effie" diberitakan akan membuat pendedahan dalam masa yang terdekat kerana amat kecewa ditinggalkan begitu sahaja setelah nama calon diumumkan.

Ada juga laman blog mendedahkan calon DAP yang mempunyai krisis moral yang kronik, kaki mabuk dan clubbing. Baca di SINI.  

Pengundi jangan menyesal, janji di pentas politik pembangkang langit pun boleh mereka sapu cat!!

Artikel Terkini


    Post a Comment Blogger

     
    Top